Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Αίγυπτος- Ιστορία Ά Λυκείου

Εκπομπή από την Ετ 1: 1ο μέρος, 2ο μέρος, 3ο μέρος, 4ο μέρος, 5ο μέρος

Διάσπαση προσοχής




Εγώ το υπερκινητικό παιδί
Επιμέλεια: Διεπιστημονική ομάδα ελληνικής επιστημονικής εταιρείας ειδικής αγωγής- προσέγγιση, http://www.proseggisi.gr/
Τι θα ζητούσε αν μπορούσε ένα παιδί με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητα από τους γονείς του.
- Η πάθησή μου είναι μία πραγματικότητα. Είναι ένα σύνδρομο. Δυστυχώς καταγράφω ό,τι πέσει στην αντίληψη μου χωρίς να μπορώ να το φιλτράρω, μαθαίνω με έναν ανοργάνωτο και τυχαίο τρόπο και "πετάγομαι" από το ένα θέμα στο άλλο χωρίς να μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου.

Δυσλεξία- Μαθησιακές Δυσκολίες- αναδημοσίευση

Το κείμενο ανήκει στο Σήφη Κουράκη, όπως δημοσιεύτηκε στο iator.gr
Οι μαθησιακές δυσκολίες εκδηλώνονται με μειωμένη απόδοση στις ικανότητες ακρόασης, γραφής , ανάγνωσης, ομιλίας ή και μαθηματικών ικανοτήτων.

Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

"Τι να δασκαλέψουμε τα παιδιά μας", Θ.Π. Τάσιος- αναδημοσίευση

1. Γιατί άραγε να θέλομε, να δασκαλεύομε τα παιδιά μας;
Υποθέτω για τους ίδιους ακριβώς λόγους για τους οποίους όταν είναι μικρά τα χαϊδολογάμε αφενός, και τα ταΐζομε αφετέρου: (i) για να δομήσουν τη συνείδησή-τους, και (ii) για να επιζήσουν.
Για τους ίδιους λοιπόν λόγους, στα παιδιά και στους εφήβους προσφέρομε Παιδείαν (δηλαδή Καλλιέργεια και Εκπαίδευση) - για τη Συνείδηση και για το Στομάχι, αντίστοιχα. Παρακαλώ να σημειωθεί απο τώρα οτι οφείλουν να ικανοποιούνται αμφότερες ετούτες οι ανάγκες του Είναι συγχρόνως (Αυτοεπιβεβαίωση και Αυτοσυντηρησία).

Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010

Ύλη Αρχαίων ελληνικών Θεωρητικής κατευθυνσης 2010-2011

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010-2011

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
(ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ)


Ι. ΔΙΔΑΓΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Από το βιβλίο «Αρχαία Ελληνικά, Φιλοσοφικός Λόγος», Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου Θεωρητικής Κατεύθυνσης, των Μ. Κοπιδάκη, Δ. Λυπουρλή, κ.ά., έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2010.

Α. Εισαγωγή:

Ι. Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ:
- σ. 34-39 (Κεφ. Δ2: Οι φιλοσοφικές ιδέες του Σωκράτη. Διαλεκτική, μαιευτική, ειρωνεία. Η αναζήτηση των ορισμών, η επαγωγική μέθοδος και η ηθική.
- Κεφ. Δ3 : Η δίκη και ο θάνατος του Σωκράτη).

Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2010

Αρχαία Α΄ Γυμνασίου

 Ενότητα 2η
 Ενότητα 3η, Ενότητα 3η- χωρίς περιγραφη- βίντεο με εικόνες
 Ενότητα 4η
Ενότητα 5η
Ενότητα 6η
Ενότητα 7η
Ενότητα 8η
Ενότητα 9η
Ενότητα 10η
Ενότητα 11η
Ενότητα 12η

Γαλλική επανάσταση

Βυζάντιο- Ιστορία β΄ Γυμνασίου- β΄Λυκείου

Αγία Σοφία discovery channel 1ο μέρος, 2ο μέρος
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης National geographic 1ο μέρος, 2ο μέρος, 3ο μέρος,
4ο μέρος, 5ο μέρος, 6ο μέρος
Εικονομαχία, 
Εικονομαχία 2
Η οικονομία στο Ύστερο Βυζάντιο