Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011

Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις στην Πρωτοβάθμια&Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σχετικά με τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ, ομιλήτρια: Γραμματικάκη Ελευθερία

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ-ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 

ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΙΩΝ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ- ΕΙΔΙΚΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΘΟΔΩΝ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ- ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΕΙΡΕΣ Ή ΠΕΤΑΛΟΕΙΔΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗ: Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΡΑΝΙΑ
ΛΙΣΤΕΣ
ΟΜΑΔΕΣ
ΓΩΝΙΕΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΗΡΕΜΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ
ΑΠΛΕΣ & ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ.
ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ (ΒΙΝΤΕΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ, ΕΙΚΟΝΕΣ), ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ, ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
ΞΕΚΑΘΑΡΟ & ΣΑΦΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ
ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ & ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΤΕΣΤ, ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΜΙΚΡΗ ΕΚΤΑΣΗ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΟΧΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΜΕΓΑΛΑ & ΚΑΘΑΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
ΣΑΦΕΙΣ ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
«ΣΠΑΜΕ» ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ- ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ
ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΚΛΙΣΕΩΝ & ΒΙΩΣΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
ΘΑΡΡΟΣ, ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΘΟΡΥΒΟΥΣ
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΕ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΑΥΤΟΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ



Εκφράζω σκόρπια τις ιδέες μου
Κατηγοριοποιώ αυτές σε ομάδες
Θέτω αυτές σε λογική σειρά
Ελέγχω αν κάποια είναι παράταιρη με το θέμα
ΣΗμειώνω με αριθμούς την προτεραιότητα που τους δίνω


Συντακτικό- Γραμματική
Ορθογραφία
Στίξη
ΜΝΗΜΟΝΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ
ΦΡΑΣΕΙΣ- ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΑ:
ξανθό τσακάλι με σκουφί (ιδρυτές της Φιλικής εταιρίας: Ξάνθος, Τσακάλωφ, Σκουφάς)
Γάλα (οι ποταμοί Γαλλικός, Αξιός, Λουδίας, Αλιάκμονας)
ΑΝΑΛΟΓΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

τα παραδείγματα για τα μνημονικά βοηθήματα προέρχονται από το βιβλίο "Οι μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση", Βόλος 2004 , Σουζάνα Παντελιάδου, Αντωνία Πατσιοδήμου, Γιώργος Μπότσας










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου